Subject: FW: Maikellukese tn ristumiskoha leping 11112 km 1,74
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Mar 2024 10:22:58 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Annika Matson <[email-masked]>
Sent: Monday, March 11, 2024 10:20 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: FW: Transpordiametilt info

Tere!

Edastan alloleva kirjavahetuse.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Rene Jaks <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 11, 2024 9:41 AM
To: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Fwd: Transpordiametilt info

Tere

Maikellukese tänava (65301:001:65259 tee-ehitusprojekti menetlusega seoses 
palun saatke mulle ristumiskoha ehitamise lepingu projekt. Arendaja/ehitaja 
on LM Ehitus OÜ (reg 12507678) ja lepingu allkirjastajaks juhatuse liige 
Mati Lunde.

Lugupidamisega

Rene Jaks

LM Ehitus OÜ

tel 5090218

From: Siim Rõõmus | K-Projekt <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: 1. February 2024 at 13:20:02 EET
To: Lagedi Maja <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Transpordiametilt info

Tere

Transpordiameti poolt esitas märkuse Annika Matson ( 
<mailto:[email-masked]> [email-masked], 
5462 0384), äkki oskab sind juhendada. Saime täna transpordiametilt järgmise 
info:

Kasutan võimalust info edastamiseks, et kohaliku omavalitsuse pädevuses ei 
ole anda EHR-is välja teede-osale ehitusluba (EHRis on hetkel pandud 
kooskõlastamiseks Maikellukese teede ja tehnovõrkude ehitusloa eelnõu). 
Selgituseks, et riigitee ja Maikellukese tee ristumiskoha ehitamiseks 
sõlmivad tee ehitamisest huvitatud isik/arendaja (LM Ehitus OÜ?) ja 
Transpordiamet ristumiskoha ehitamise lepingu. Kahepoolselt allkirjastatud 
leping annab huvitatud isikule  õiguse ehitustöödeks riigitee alusel maal. 
Lepingu sõlmimine toimub väljaspool EHRi. Ristumiskoha ehitamise leping peab 
olema sõlmitud Transpordiametiga enne ehitusloa väljastamist.

Ole hea ja võta selle lepingu teema enda organiseerida.

Tervitades

Siim Rõõmus
tel: +372 626 4100
mob: +372 5552 2565
 <http://kprojekt.ee/>